Договір публічної оферти

1. Загальні положення
 1.1. Цей текст є публічним договором оферти між інтернет-магазином Shina.ua надалі «Продавець» і потенційним покупцем в Інтернет-магазині, в подальшому «Покупець».
 1.2. Моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця укласти електронний договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оплати Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на даному інтернет сайті Продавця.

2. Поняття і визначення
У цій оферті, використовуються такі терміни:
«Товар» - автомобільні шини, диски, супутні товари розміщені на сайті.
«Інтернет-магазин» - форма продажу товарів поза торгівельними або офісними приміщеннями, за якої вибір товару та його замовлення не збігаються у часі з безпосереднім передаванням вибраного товару споживачем. В даному випадку, здійснення покупки на сайті Продавця.
«Продавець» - організація, незалежно від її організаційно-правової форми та/або фізична особа підприємець, яка здійснює продаж товару (місцезнаходження Продавця- м. Дніпро).
«Замовлення» - вибір окремих позицій з переліку товарів, зазначених при розміщенні замовлення і проведенні оплати.
«Покупець» - фізична особа, фізична особа підприємець або юридична особа, яка здійснила замовлення в інтернет-магазині.

3. Предмет договору
 3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти/ прийняти і оплатити Товар на умовах даного Договору.
Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:
- добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині;
- самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
- оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
- обробка і доставка замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.
 3.2. Датою укладення Договору-оферти і моментом повного прийняття Покупцем умов Договору вважається переміщення Покупцем Товару до Кошика Замовлень, підтвердження Продавця про наявність такого Товару та в подальшому відправка замовлення Покупцеві.

4. Порядок оформлення замовлення
 4.1. Покупець самостійно оформляє замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину, шляхом відправлення товару в "Кошик". У формі оформлення замовлення, Покупець зобов'язується вказати адресу електронної пошти та контактний номер телефону.
 4.2. Після оформлення замовлення Покупцем, Продавець зобов'язаний протягом 24-х годин повідомити Покупця про наявність Товару. Якщо Замовлення оформлене в неробочий час, вихідний або святковий день, обробка замовлення здійснюється на наступний робочий день.
 4.3. При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов'язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту).
 4.4. При відсутності товару Покупець має право замінити його товаром аналогічної моделі, відмовитися від даного товару, анулювати замовлення.
 4.5. До моменту відправлення товару, Покупець має право внести зміни в замовлення або анулювати замовлення.
 4.6. У разі не підтвердження замовлення від Покупця протягом 24 годин після отримання ним інформації про наявність товару або пропозиції замінити товар на аналогічний, замовлення анулюється.

5. Порядок оплати замовлення
Покупець може оплатити Замовлення наступними способами:
 5.1. Безготівковій розрахунок.
 5.1.1. Покупець оплачує вартість замовлення, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Продавця.
 5.2. Кредитування від Банків України.
5.2.1. Покупець має право оформити замовлення, через запропонований список банків, які надають кредитування для Покупців. Кредитування відбувається виключно на Умовах Банку, всі платежі Покупця надходять в банк. Продавець в даному випадку співпрацює з Банком на окремих умовах.
 5.3. Оплата картами.
5.3.1 Покупець має право оплатити Товар зручним йому способом, через незалежні фінансові компанії.
 5.4 Післяплатою
5.4.1. Післяплата здійснюється за умови попередньої оплати Покупцем вартості доставки товару в обидві сторони в якості компенсації на випадок незʼявлення Покупця до Служби доставки для отримання посилки. Зазначена оплата в подальшому буде врахована Продавцем в суму оплати накладеним платежем за товар. Оплата за товар, з урахуванням комісії транспортної компанії від оціночної вартості товару,, здійснюється за фактом отримання товару у відділенні транспортних компаній за готівковий/безготівковий  розрахунок в гривнях.

6. Умови доставки замовлення
 6.1. Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазині, здійснюється до складів транспортних компаній. Моментом переходу  відповідальності за платне зберігання товару на складі товарно-транспортної компанії переходить до Покупця в момент передачі товару Продавцем Транспортній компанії. Подальше переміщення товару, входить у відповідальність транспортних компаній.
 6.2. Оплата послуг транспортних компаній відбувається за рахунок Покупця.
 6.3. Продавець не відповідає за вартість Доставки, яку здійснює транспортна компанія. Тарифи перевізника можна дізнатися безпосередньо в транспортній компанії.

7. Права та обов'язки сторін
 7.1. Продавець має право:
- в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов цього Договору.
 7.2 Продавець зобов'язаний:
- виконувати умови даного Договору;
- передати покупцеві Товар, належної якості  згідно оформленим замовленням.
 7.3. Покупець зобов'язаний:
- своєчасно оплатити та отримати/отримати та оплатити замовлення на умовах цього Договору;
- ретельно перевірити товар при отриманні на складі транспортної компанії на цілісність і комплектацію, а саме марку шин, розмір. Всі претензії Продавець приймає до того, як Покупець отримає товар. У разі невідповідності товару, що надійшов, тому, який був замовлений, обмін відбувається за рахунок Продавця (пересилання). У разі пошкодження шин при транспортуванні, на відділенні перевізника потрібно скласти акт претензії.
 7.4. Покупець має право:
- оформити замовлення в Інтернет-магазині;
- вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

8. Порядок прийому-передачі Товару
8.1.Обов'язок Продавця передати товар Покупцеві вважається виконаним у момент здачі товару перевізникові або організації зв'язку для доставки Покупцеві.
8.2. Покупець зобов'язаний при отриманні Товару на складі транспортної компанії ретельно оглянути та перевіряти Товар на цілісність і комплектацію, а саме марку шин, розмір. Всі претензії Продавець приймає до того, як Покупець отримає товар. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту отримання ним товару, якщо інше не встановлено договором або законом.
 8.3. У разі невідповідності товару, що надійшов, тому, який був замовлений, обмін відбувається за рахунок Продавця (пересилання).
 8.4. У випадку пошкодження шин при транспортуванні, на відділенні перевізника потрібно скласти акт претензію безпосередньо у відділенні перевізника, з фото / відео фіксацією пошкоджень.
 8.5. Покупець зобов'язаний відразу (при отриманні на складі транспортної компанії після огляду) повідомити Продавця про наявність пошкоджень Товару.
 8.6. Сторони погодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, Товар вважається отриманим Покупцем в належному стані.
 8.7. У разі отримання Товару в належному стані, але при виявленні протягом 14 днів недоліків пов'язаних з неможливістю використовувати Товар належним способом, Покупець має право:
8.7..1. на гарантійне повернення Товару, при призначенні незалежної Експертизи, що підтверджує брак Товару;
8.7.2. на повернення не пов'язане з гарантійним випадком. Якщо не підходить колір, розмір, малюнок протектора або будь-який інший фактор, Товар може бути повернений Продавцю тільки в належному стані, без слідів експлуатації і установки на диск. Витрати по Доставці оплачує Покупець.

9. Порядок повернення товару належної якості
 9.1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться відповідно до чинного законодавства України.
 9.2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.
 9.3. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов'язаних з доставкою товару Покупцеві.

10. Гарантійні зобов'язання з автомобільних шин і дисків
 10.1 Гарантійний термін (термін, протягом якого Виробник гарантує якість Товару)
 10.2 Гарантійний термін починає перебіг з моменту передачі Товару Покупцю.
 10.3. Продавець відповідає за недоліки Товару, які не могли бути виявлені при звичайному його прийманні (далі - Дефектний товар). Терміни та порядок встановлення покупцем недоліків поставлених йому Товарів, які не могли бути виявлені при звичайному прийомі, і пред'явлення Продавцю претензій у зв'язку з недоліками поставлених Товарів визначаються законодавством.
 10.4. Продавець не відповідає за порушення Покупцем правил користування і / або зберігання Товару, дій третіх осіб, або непереборної сили.
10.4.1. Шини повинні використовуватися відповідно до сезону: зимові - не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня.
10.4.2. У шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому вони встановлені.
 10.5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- шини, на яких відсутній повний серійний номер DOT, якщо інше не обумовлено окремою угодою;
- шини і диски, умови експлуатації яких не відповідають рекомендаціям заводу-виготовлювача (навантаження, швидкість, тиск, застосування та ін.);
- шини і диски, які були пошкоджені зовнішніми факторами експлуатації (включаючи монтаж, демонтаж, технічний стан транспортного засобу, умисне пошкодження та ін.);
- незручності управління після більш ніж 20% нормального зносу початкової глибини протектора або в результаті пошкодження, невірних регулювань транспортного засобу;
- втрати часу, додаткові витрати і незручності, пов'язані з неможливістю використання транспортного засобу;
- шини і диски, які пошкоджені при неправильному зберіганні, після того, як вони залишили склад Продавця;
- шини і диски модифіковані будь-яким додатковим матеріалом після того, як вони залишили склад Продавця.
- шини і диски, пошкодження стану яких є прямим результатом зміни їх структури - наприклад: ремонт, який був виконаний третьою стороною;
- зауваження пов'язані з зносом (швидкий знос / нерівномірний знос);
- шишки і здуття на боковині шини після початку експлуатації;
- втрати і незручності, пов'язані з простоєм транспортного засобу;
- інші недоліки, що виникли з вини виробника.
10.6. Продавець не несе відповідальність за недоліки Товару, що виникли зокрема при:
- шипуванні шин;
- природного зносу шин;
- неправильного монтажу шин на диску;
- неправильного монтажу диска;
- неправильної або недбалої експлуатації шин, дисків;
- пошкодження шин, дисків внаслідок аварії та / або нещасних випадків;
- неправильного зберігання шин, дисків після його продажу;
- використання шин, дисків в екстремальних умовах (наприклад, в автомобільному спорті);
- внесення будь-яких змін або виправлень в конструкцію і зовнішній вигляд шин, дисків або будь-який ремонт шин, дисків.
 10.7. Підставою для виконання Продавцем гарантійних зобов'язань є надання Покупцем даних про замовлення та видаткових накладних та / або товарного чека (в разі оплати готівкою), що підтверджують поставку дефектного Товару Покупцеві.
10.7.1 Покупець зобов'язаний сприяти Експертизі шин. Тільки після проведення Експертизи, можна робити висновки про наявність дефекту товару або проблеми при експлуатації.
10.7.2 Покупець зобов'язаний зберігати Дефектний товар до моменту повернення його продавцеві. Покупець забезпечує доставку Товару службою доставки на узгоджену з Продавцем адресу.
10.7.3 У випадку, якщо представником Експертизи буде встановлено, що недолік дефектного Товару виник не з вини виробника, продавець має право направити такий товар до Покупця назад.
 10.7.4. За винятком зобов'язань, зазначених в цьому Договорі, ні за яких умов Продавець не відповідає за прямі і непрямі збитки, втрачений прибуток та інші завдані збитки Покупцеві і / або третім особам, викликані неможливістю використання дефектного Товару незалежно від характеру шкоди / шкоди.
 10.7.5. У разі підтвердження наявності дефекту Товару, Продавець на вибір Покупця відшкодовує вартість товару або замінює Товару.
 10.8. Повернути і поміняти диски або шини, куплені у Продавця, можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Якщо повернення товару не пов'язане з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує Покупець.

11. Відповідальність сторін
 11.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.
 11.2. Продавець не несе відповідальності за:
- змінений виробником зовнішній вигляд Товару;
- за незначну невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різній колірній передачі моніторів персональних комп'ютерів окремих моделей;
- за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення;
- за затримку і перебої в наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
- за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;
- за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;
 11.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилося іншу особу) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам.
 11.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.
 11.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

12. Інші умови
 12.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті https://shina.ua.
 12.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.
 12.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні оформлення замовлення і подальшої оплати товару Покупець надає Продавцю свою згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, у розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».
 12.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами Договору публічної оферти.
 12.5. Фактичною датою електронного угоди між сторонами є дата прийняття умов, відповідно до ст. 11 Закону України «Про електронну комерцію».
 12.6. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.
 12.7. Інформація, яку надає Покупцем є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцеві, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків та ін.

13. Термін дії договору
 13.1. Електронний договір вважається укладеним з моменту одержання особою яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції в порядку, визначеному частиною шостою статті 11 Закону України "Про електронну комерцію".
 13.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту фактичної відправки товару, шляхом повернення грошових коштів.
 13.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору. З моменту відправки Товару на адресу Покупця, одностороннє розірвання договору неможливо.