Гарантійні зобов'язання

 

Протягом двох тижнів з моменту придбання, покупець має повне право на повернення бракованого товару при пред'явленні товарної накладної. Виняток становлять випадки, коли причиною дефекту стало недбале ставлення і невиконання інструкції по експлуатації шин. При отриманні шин необхідно уважно перевірити їх товарний вигляд і зафіксувати виявлені видимі дефекти. В іншому випадку претензії до зовнішнього виду товару, виявлені згодом, прийматися не будуть.

Магазин shina.ua здійснює доставку через транспортні компанії. Оціночна і страхова вартість завжди вказуються повністю. Це робиться для захисту інтересів Клієнта та Магазину. Оскільки з транспортними компаніями бувають різні ситуації. Якщо Товар був пошкоджений під час транспортування, всі витрати і відшкодування покладаються на транспортну компанію.
Увага! Гарантія на шини поширюється під час отримання товару у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку в процесі експлуатації шин або при монтажі на диск, товар можливо буде повернути тільки після позитивного висновку незалежної експертизи .

Гарантійні зобов'язання з автомобільних шин і дисків

  •  Гарантійний термін (термін, протягом якого Виробник гарантує якість Товару)
  •  Гарантійний термін починає перебіг з моменту передачі Товару Покупцю.
  •  Продавець відповідає за недоліки Товару, які не могли бути виявлені при звичайному його прийманні (далі - Дефектний товар). Терміни та порядок встановлення покупцем недоліків поставлених йому Товарів, які не могли бути виявлені при звичайному прийомі, і пред'явлення Продавцю претензій у зв'язку з недоліками поставлених Товарів визначаються законодавством.
  • Продавець не відповідає за порушення Покупцем правил користування і / або зберігання Товару, дій третіх осіб, або непереборної сили.
  • Шини повинні використовуватися відповідно до сезону: зимові - не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня.
  • У шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому вони встановлені.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- шини, на яких відсутній повний серійний номер DOT, якщо інше не обумовлено окремою угодою;
- шини і диски, умови експлуатації яких не відповідають рекомендаціям заводу-виготовлювача (навантаження, швидкість, тиск, застосування та ін.);
- шини і диски, які були пошкоджені зовнішніми факторами експлуатації (включаючи монтаж, демонтаж, технічний стан транспортного засобу, умисне пошкодження та ін.);
- незручності управління після більш ніж 20% нормального зносу початкової глибини протектора або в результаті пошкодження, невірних регулювань транспортного засобу;
- втрати часу, додаткові витрати і незручності, пов'язані з неможливістю використання транспортного засобу;
- шини і диски, які пошкоджені при неправильному зберіганні, після того, як вони залишили склад Продавця;
- шини і диски модифіковані будь-яким додатковим матеріалом після того, як вони залишили склад Продавця.
- шини і диски, пошкодження стану яких є прямим результатом зміни їх структури - наприклад: ремонт, який був виконаний третьою стороною;
- зауваження пов'язані з зносом (швидкий знос / нерівномірний знос);
- шишки і здуття на боковині шини після початку експлуатації;
- втрати і незручності, пов'язані з простоєм транспортного засобу;
- інші недоліки, що виникли з вини виробника.

Продавець не несе відповідальність за недоліки Товару, що виникли зокрема при:
- шипуванні шин;
- природного зносу шин;
- неправильного монтажу шин на диску;
- неправильного монтажу диска;
- неправильної або недбалої експлуатації шин, дисків;
- пошкодження шин, дисків внаслідок аварії та / або нещасних випадків;
- неправильного зберігання шин, дисків після його продажу;
- використання шин, дисків в екстремальних умовах (наприклад, в автомобільному спорті);
- внесення будь-яких змін або виправлень в конструкцію і зовнішній вигляд шин, дисків або будь-який ремонт шин, дисків.

- Підставою для виконання Продавцем гарантійних зобов'язань є надання Покупцем Продавцеві, даних про замовленні та видаткових накладних та / або товарного чека (в разі оплати готівкою), що підтверджують поставку дефектного Товару Покупцеві.
- Покупець зобов'язаний сприяти Експертизі шин. Тільки після укладення Експертизи, можна робити висновки про дефект товару або проблеми при експлуатації. Експертизу оплачує Покупець.
- Покупець зобов'язаний зберігати Дефектний товар до моменту повернення його продавцеві. Покупець забезпечує доставку Товару службою доставки на узгоджену з Продавцем адресу.
- У випадку, якщо представником Експертизи буде встановлено, що недолік дефектного Товару виник не з вини виробника, продавець має право направити такий товар до Покупця назад.
- За винятком зобов'язань, зазначених в цьому Договорі, ні за яких умов Продавець не відповідає за прямі і непрямі збитки, втрачений прибуток та інші збитки і завдані збитки Покупцеві і / або третім особам, викликані неможливістю використання дефектного Товару незалежно від характеру шкоди / шкоди.
- У разі відшкодування вартості дефектного Товару, можливо відшкодування вартості товару або заміна самого товару.
- Повернути і поміняти диски або шини, куплені у Продавця, можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Якщо повернення товару не пов'язане з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує Покупець.

Як замовити експертизу шин в Україні
 

Фахівці проводять візуальне, інструментальне обстеження покришки зазвичай протягом тижня. Іноді для встановлення причини виникнення дефекту необхідне втручання в конструкцію шини, шина розкривається і вивчається досконально.
Результатом технічної експертизи є висновок, в якому вказані причини виникнення дефектів, і чи є дані дефекти заводським браком.
Замовник сплачує послуги експертної організації та отримує назад покришку і експертний висновок. Орієнтовна вартість експертизи за даними СЕПРОшіна ГТВ становить до 30 % від вартості самої покришки.

Клієнт, який знайшов дефекти покришки при монтажі або під час експлуатації, має право замовити експертизу неякісного товару за власний рахунок. Звернувшись до виконавця СЕПРОшина ГТВ, вам знадобиться:

  • Скласти заяву, в якій вказати причини для проведення експертизи, дати опис дефекту, способу, яким даний дефект був виявлений і вказати вартість придбання товару;
  • Надіслати шину і заяву за адресою експерта: м.Дніпро, вул. Бориса Кротова, 24, способом «Склад-Двері», самостійно оплатити доставку. Тел .: +380985682839
  • Зв'язатися з представником підприємства по телефону і надати інформацію про дату і спосіб відправки, вказати номер товарно-транспортної накладної.

Якщо висновок незалежної технічної експертизи свідчить, що товар не підлягає експлуатації через брак, який виник з вини завода-виробника, покупець відправляє продавцеві копію висновку, непридатну шину і документи, що підтверджують її придбання.