Гарантійні зобов'язання

 

Протягом двох тижнів з моменту придбання, покупець має повне право на повернення бракованого товару при пред'явленні товарної накладної. Виняток становлять випадки, коли причиною дефекту стало недбале ставлення і невиконання інструкції по експлуатації шин. При отриманні шин необхідно уважно перевірити їх товарний вигляд і зафіксувати виявлені видимі дефекти. В іншому випадку претензії до зовнішнього виду товару, виявлені згодом, прийматися не будуть.

Магазин shina.ua здійснює доставку через транспортні компанії. Оціночна і страхова вартість завжди вказуються повністю. Це робиться для захисту інтересів Клієнта та Магазину. Оскільки з транспортними компаніями бувають різні ситуації. Якщо Товар був пошкоджений під час транспортування, всі витрати і відшкодування покладаються на транспортну компанію.
Увага! Гарантія на шини поширюється під час отримання товару у відділенні транспортної компанії. У разі виявлення браку в процесі експлуатації шин або при монтажі на диск, товар можливо буде повернути тільки після позитивного висновку незалежної експертизи .

Гарантійні зобов'язання з автомобільних шин і дисків

  •  Гарантійний термін (термін, протягом якого Виробник гарантує якість Товару)
  •  Гарантійний термін починає перебіг з моменту передачі Товару Покупцю.
  •  Продавець відповідає за недоліки Товару, які не могли бути виявлені при звичайному його прийманні (далі - Дефектний товар). Терміни та порядок встановлення покупцем недоліків поставлених йому Товарів, які не могли бути виявлені при звичайному прийомі, і пред'явлення Продавцю претензій у зв'язку з недоліками поставлених Товарів визначаються законодавством.
  • Продавець не відповідає за порушення Покупцем правил користування і / або зберігання Товару, дій третіх осіб, або непереборної сили.
  • Шини повинні використовуватися відповідно до сезону: зимові - не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня.
  • У шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому вони встановлені.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- шини, на яких відсутній повний серійний номер DOT, якщо інше не обумовлено окремою угодою;
- шини і диски, умови експлуатації яких не відповідають рекомендаціям заводу-виготовлювача (навантаження, швидкість, тиск, застосування та ін.);
- шини і диски, які були пошкоджені зовнішніми факторами експлуатації (включаючи монтаж, демонтаж, технічний стан транспортного засобу, умисне пошкодження та ін.);
- незручності управління після більш ніж 20% нормального зносу початкової глибини протектора або в результаті пошкодження, невірних регулювань транспортного засобу;
- втрати часу, додаткові витрати і незручності, пов'язані з неможливістю використання транспортного засобу;
- шини і диски, які пошкоджені при неправильному зберіганні, після того, як вони залишили склад Продавця;
- шини і диски модифіковані будь-яким додатковим матеріалом після того, як вони залишили склад Продавця.
- шини і диски, пошкодження стану яких є прямим результатом зміни їх структури - наприклад: ремонт, який був виконаний третьою стороною;
- зауваження пов'язані з зносом (швидкий знос / нерівномірний знос);
- шишки і здуття на боковині шини після початку експлуатації;
- втрати і незручності, пов'язані з простоєм транспортного засобу;
- інші недоліки, що виникли з вини виробника.

Продавець не несе відповідальність за недоліки Товару, що виникли зокрема при:
- шипуванні шин;
- природного зносу шин;
- неправильного монтажу шин на диску;
- неправильного монтажу диска;
- неправильної або недбалої експлуатації шин, дисків;
- пошкодження шин, дисків внаслідок аварії та / або нещасних випадків;
- неправильного зберігання шин, дисків після його продажу;
- використання шин, дисків в екстремальних умовах (наприклад, в автомобільному спорті);
- внесення будь-яких змін або виправлень в конструкцію і зовнішній вигляд шин, дисків або будь-який ремонт шин, дисків.

- Підставою для виконання Продавцем гарантійних зобов'язань є надання Покупцем Продавцеві, даних про замовленні та видаткових накладних та / або товарного чека (в разі оплати готівкою), що підтверджують поставку дефектного Товару Покупцеві.
- Покупець зобов'язаний сприяти Експертизі шин. Тільки після укладення Експертизи, можна робити висновки про дефект товару або проблеми при експлуатації.
- Покупець зобов'язаний зберігати Дефектний товар до моменту повернення його продавцеві. Покупець забезпечує доставку Товару службою доставки на узгоджену з Продавцем адресу.
- У випадку, якщо представником Експертизи буде встановлено, що недолік дефектного Товару виник не з вини виробника, продавець має право направити такий товар до Покупця назад.
- За винятком зобов'язань, зазначених в цьому Договорі, ні за яких умов Продавець не відповідає за прямі і непрямі збитки, втрачений прибуток та інші збитки і завдані збитки Покупцеві і / або третім особам, викликані неможливістю використання дефектного Товару незалежно від характеру шкоди / шкоди.
- У разі відшкодування вартості дефектного Товару, можливо відшкодування вартості товару або заміна самого товару.
- Повернути і поміняти диски або шини, куплені у Продавця, можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Якщо повернення товару не пов'язане з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує Покупець.