Ремонт шини. Поради та рекомендації по діагностиці та ремонтопридатності

Ремонт шини. Поради та рекомендації по діагностиці та ремонтопридатності

Навіть на найкращих дорогах іноді стаються неприємні сюрпризи, що вже казати про наші вітчизняні. Проколи та бічні порізи шин, на жаль, не рідкість на українських дорогах. Особливо прикро, якщо така неприємність застала вас за містом.

Все, що потрібно знати про шини і диски

Типи автомобільної гуми:

  • камерна;
  • безкамерна.

Покришки з гумовою камерою всередині практично віджили свій вік, поступившись більш сучасним і технологічним безкамерним, які в свою чергу діляться на:

  • діагональні з перетином внутрішніх ниток корду;
  • радіальні (нитки корду всередині каркаса розташовані паралельно одна одній і перпендикулярно диску).

Спосіб ремонту залежить від виду пошкодження, його величини і складності. Найоптимальніший варіант діагностики - розбортування, зняття та огляд шини для оцінки пошкоджень.
Невеликий прокол можна ліквідувати прямо на дорозі, якщо у вас є спеціальні засоби. «Ніжка грибка» і латка дозволять вам доїхати до найближчого шиномонтажу для більш серйозного ремонту або заміни шини.

Ремонт бокового порізу

Якщо трапився бічний поріз шини - справа вимагає оперативного втручання. Перш за все - огляд і, по можливості, заміна колеса на запасне. Іноді під час порізу пил, бруд і сторонні предмети попадають всередину покришки, руйнуючи її конструкцію, пошкоджуючи нитки корду. Вставити автомобільну камеру всередину покришки - не є вирішенням проблеми, а тільки тимчасовим заходом, щоб доїхати до станції обслуговування, бо металокордні нитки можуть швидко пошкодити гумову камеру.
Ремонт пошкодженої шини з боковим порізом має сенс, якщо:

  1. розмір поздовжнього порізу (уздовж ниток корду) не перевищує 35мм;
  2. розмір поперечного порізу не перевищує 25мм.

Щоб вам не говорили майстри на шиномонтажі, якщо розмір порізу перевищує нормативне значення - вирішувати, звичайно, вам.
Але, по-перше: ремонт теж коштує грошей, по-друге, ремонт великого порізу - це відстрочка в придбанні нової шини, непередбачувана за часом. Кращий варіант використання ремонтованої шини - як запаски.
Якщо вирішили ремонтувати, ніколи не беріться за ремонт порізу власними силами і пам'ятайте про необхідність перевірки відремонтованої на СТО шини під тиском, який повинен бути вище заявленого виробником мінімум на 7 атмосфер. Якщо місце порізу залишиться цілим, можна забирати покришку з ремонту. Наша порада - регулярно контролювати стан відремонтованої шини.

'Шишки', або розбитий корд

Найвідоміша і поширена ситуація, коли в якійсь гострій ямі розбили шину. Досить часто багато факторів свідомо порушують ударостійкість шин:

  • неправильний тиск (радимо для ознайомлення нашу статтю про тиск в шинах);
  • помилкова думка, що показник XL врятує вас від пошкоджень; тільки спільно з показником sidewall (дворівневий каркас) у шини підвищена ударостійкість;
  • так само в зоні ризику шини зі зниженим профілем; так, вони красиво виглядають, але мають і слабкі сторони;
  • втомлена від тривалої експлуатації шина (якщо гума на дорозі більше 5 років) або шина зі стертим протектором стає дуже вразливою.

Для підвищення комфорту на дорозі ми радимо розуміти, за яких умов вибрані вами покришки прослужать довше і будуть більш захищені від будь-яких неприємностей, і що ще гірше, від повного пошкодження. Вибирайте профіль, рекомендований виробником вашого авто, не женіться за низьким профілем, - це мода, яка змушує потім дорого платити, стежте за тиском повітря в колесах і своєчасно усувайте дрібні пошкодження.
Інтернет-магазин шин і дисків Shina.ua пропонує величезний вибір шин на будь-який сезон, смак і гаманець. У нас ви зможете знайти новинки і перевірені часом і тисячами автомобілістів моделі. Для непередбачених ситуацій, коли шина потрібна терміново, а вільних грошей немає, ми пропонуємо оформлення миттєвої розстрочки. Доставляємо шини у всі регіони України.

1934
перейти до розділів
Підбір шин і дисків
Підбір шин по параметрам
Підбір шин і дисків по авто
Випадкові товари