Підбірка топ 10 літніх шин 2020

Підбірка топ 10 літніх шин 2020

Вибираєте які шини купити на свій автомобіль? Тоді ця стаття для Вас. Наша добірка найцікавіших і популярних моделей, допоможе вам знайти шини, які підходять під ваш бюджет і ваші вимоги.

Вибір шини завжди складний, з огляду на величезну різноманітність на ринку. Щоб уникнути неправильного вибору, ми зібрали добірку літніх шин, ґрунтуючись на нашому досвіді та оцінці численних оглядів шин. Шини, які ми вибрали для стандартних, не спортивних, легкових автомобілів для щоденного використання в межах міста і на трасі (виключаючи зимові умови).

Наша добірка кращих літніх шин 2020 допоможе вам знайти шини, затверджені світовими експертами. Позиції відображаються в алфавітному порядку, ми не присвоюємо місце в рейтингу.
Кожна позиція шин брала участь в різних тестах і випробуваннях. В нашу десятку увійшли найцікавіші моделі, які встигли зарекомендувати себе на ринку.
Кожну шину піддавали випробуванням у вологих і сухих умовах, включаючи вимірювання внутрішнього шуму і опору коченню, які також були включені в результати. Потім бали були скомпільовані і однаково зважені за категоріями, щоб забезпечити справедливий висновок.

  • Bridgestone Turanza T005

    Літня шина Bridgestone Turanza T005 є найстарішою на цьому ринку. Проте, ця японська шина як і раніше актуальна і продовжує займати кращі позиції в порівняльних тестах, де вона відрізняється чудовими характеристиками в сухих і вологих умовах. Нова філософія компанії була також відзначена в невеликих поліпшеннях моделі, де більше уваги приділили оптимізації структури та складу шин для поліпшення характеристик в сиру погоду. Відмінні результати були зафіксовані у всіх дисциплінах, і Bridgestone був другим після Continental в мокрій обробці і гальмуванні. Він також показав хороші результати в тестах аквапланування. Результати в сухому стані теж були добрими, в той час як Bridgestone також виявився другим самим тихим по внутрішньому шуму. Втім, він міг впоратися тільки з середнім результатом опору коченню.

  • Continental PremiumContact 6

    Літня шина Continental PremiumContact6 відноситься до преміум-класу. Одна з кращих позицій на ринку шинної індустрії. PremiumContact 6 не має недоліків з точки зору опору коченню в сухих або вологих умовах і є безпечним вибором. Логічно, що його цінове позиціонування вище, ніж у деяких інших шин в цьому виборі.
    Єдина реальна слабкість шини, яка була виявлена ​​на тестуванні, це економія палива, вона на 3% гірше, ніж у інших шин цієї категорії. З іншого боку, особливо вразила маневреність і реакція автомобіля, завдяки шинам Continental  автомобіль відчувався досить спортивним. Так само, Continental показав вражаючу триметрову перевагу в тесті на мокре гальмування, але був далеко не переможцем в класі по оцінці шуму в шинах.

  • Dunlop SP Sport BluResponse

    BluResponse найкраща модель в 2014 році, а друге місце в 2017 році показує, що це все ще відмінний вибір. Це також вражаючий результат для шини, вперше випущеної в 2013 році, і вона виявилася особливо талановитою в сухих погодних умовах.
    У цих умовах вона виграла випробування на гальмування і посіла третє місце на сухій трасі. Рульове управління було не таким різким, як при установці шин Continental, але маневреність і баланс були чудовими, а час на колі відставав всього на кілька десятих. Шина відрізняється сильним зчеплення з дорогою, тому Dunlop посіла друге місце в тесті на опір коченню, обійшла його тільки P7 Blue.
    На мокрій трасі вона поступається тільки перед Continental і Bridgestone, тому потрібно бути акуратним в різкому гальмуванні. Більш нові шини перевершили Dunlop тільки по акваплануванні, але результати не надто далеко відстали від кращих. Це відмінна універсальна шина для використання в місті і кращий вибір, якщо підвищення паливної економічності є вашим головним пріоритетом.

  • Goodyear EfficientGrip Performance

    Даний рейтинг не обходить стороною і Goodyear. Як і раніше, він показує кращі результати по опору коченню і внутрішньому шуму, де він посів третє і перше місце відповідно. Інженери компанії, схоже, знайшли рецепт для поліпшення економії палива, не жертвуючи зчепленням з дорогою, бо Goodyear посів друге місце в тесті за прямим аквапланування.
    У різних тестах Goodyear зазвичай знаходиться посередині, показуючи відмінні характеристики, і тільки гальмівний шлях трохи відстає від максимального результату. Управління на мокрій дорозі мало чим відрізняється від сухого покриття, головне бути гранично акуратним при екстреному гальмуванні, оскільки може спрацьовувати блокування рульового управління.

  • Hankook Ventus Prime 3 K125

    Prime 3 є однією з новітніх шин в нашому рейтингу, випущеною в 2016 році для заміни Ventus Prime2. Після її дебюту
різні тести порівняли її з Goodyear EfficientGrip і виявили, що їх важко відрізнити, і те ж саме було виявлено на останніх тестах.
    Результати були майже однаковими в умовах підвищеної вологості, з невеликою відмінністю, що Prime3 був трохи попереду в суху погоду, а також посів друге місце в тесті сухого гальмування. Більш того, шина показала покращене рульове управління, вимагаючи менше зусиль при поворотах.
    Тим не менш, не без слабкостей, що явно показали себе при акваплануванні, особливо на поворотах мала місце відносна відсутність балансу, що означало, що задня частина автомобіля могла почати ковзати. Дистанційний гальмівний шлях трохи довше ідеального, що відокремлює Hankook від шини переможеці, в той час як шум від шини був середнім, і вона стала дев'ятою за паливною ефективністю.

  • Kumho Ecsta HS51

    Після восьмирічної перерви Kumho вражаюче повернувся до розробки нових моделей. Четверте місце є помітним поліпшенням у порівнянні з дев'ятим місцем, отриманим набагато раніше. В цей раз Kumho зарекомендував себе як найкращий з брендів середнього класу.
    Його успіх в основному був досягнутий завдяки вражаючим показникам в сиру погоду, першому місцю на вологих поворотах і третьому загально за Continental і Bridgestone. Навіть при русі в вузьких поворотах шина Kumho здалася прогресивною, і її третє місце в тестах на мокре гальмування означає, що це безпечний вибір. Результати аквапланування були більш середніми, і це не дуже далеко від лідерів. Гальмування на сухій дорозі зайняла приблизно на два метри довше, ніж у переможця, в той час як шини на сухій трасі відчуваються трохи м'якше, ніж у переможців. Ця гнучка конструкція допомогла в тестах на шум, де Kumho посіла друге місце, але по опору коченню зайняла середню позицію.

  • Michelin Primacy 4

    Немає нічого дивного в тому, що в нашому рейтингу є літня шина Michelin Primacy 4, оскільки ця марка завжди виділялася в певних областях, таких як довговічність і безпека.
Michelin Primacy 4 - це шина останнього покоління, відноситься до преміум класу. В її виготовленні використовуються передові технології для забезпечення високого рівня продуктивності.
    Primacy 4 володіє підвищеним комфортом при їзді, що однозначно визначають багато випробувань. Шина відмінно показує себе в сухих погодних умовах, її гальмівний шлях виявився на 0,9 метрів коротше, ніж у її прямих конкурентів. Вона однозначно впевнено тримається в лідерах при гальмуванні і на мокрій дорозі, її показники практично ідеальні. Показники економії палива і опору коченню демонструють характерний баланс між собою. Можливо інженери Мішлен знають секрети у створенні ідеальних шин.

  • Pirelli Cinturato P7

    Коли P7 була випущена в 2012 році, вона стала першою шиною, що отримала оцінку A як по економії палива, так і по зчепленню з мокрим дорожнім покриттям на офіційних рейтингових стандартах шин. Це означало, що її конструкція досягла 'святого Грааля' управління низьким опором коченню, не жертвуючи занадто сильним зчепленням в сиру погоду.
    Але в нових різних тестах Cinturato опинилася позаду кращих шин з поганими результатами в акваплануванні. Для гальмування на мокрій дорозі треба було ще п'ять метрів для зупинки в порівнянні з ведучим Continental. Однозначно Cinturato P7 є першою в економії палива, але цей фокус означає, що в інших місцях вона менш ефективна.
    Основна перевага Pirelli - це спортивне відчуття за кермом, з чітким рульовим керуванням і хорошим зчепленням при розгоні.

  • Toyo Proxes CF2

    Компанія Toyo в спробах поліпшити CF1, який всім полюбився, сконструювали Proxes CF2 з ультрасучасним складом і більш легкою конструкцією. З використанням повністю кремнеземистого протектора з активним полімером, що істотно допомогло знизити опір коченню шини. Але в той же час, ця шина потребує поліпшень зчеплення на мокрій дорозі і економії палива. Незважаючи на те, що в тесті на опір коченню вона фінішувала у верхній частині сторінки, вона відстає від провідних гравців за іншими показниками.
    Toyo Proxes CF2 була розроблена для автомобілів середньої і великої потужності. Toyo сконструював малюнок протектора, щоб він був більш жорстким, щоб забезпечити стійкість на високих швидкостях. Використання широких канавок всередині малюнка також допомагає знизити ризик втрати контролю у вологих умовах - шляхом видалення поверхневих вод з траєкторії шини якомога швидше. Повністю кремнієвий протекторний склад шини також забезпечує більш тривалий термін служби.

Шини - це найважливіша частина будь-якого автомобіля, тому важливо знати, які з них найбільш безпечні, які найкраще підходять для економії палива і забезпечують найбільш комфортну їзду. Наш щорічний рейтинг шин націлений на те, щоб відповісти на всі ваші запитання, і в 2020 році ви змогли придбати найякісніші та самі надійні шини.

2181
перейти до розділів
Підбір шин
Підбір шин по параметрам
Підбір шин по авто
Випадкові товари